loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 57 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

 

به خدا گفتم:
بیا جهان را قسمت کنیم،
آسمون واسه من ابراش مال تو،
دریا مال من موجاش مال تو،
ماه مال من خورشید مال تو…
خدا خندید و گفت:
بندگی کن همه دنیا مال تو…
من هم مال تو…

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا آذر ماه ۹۲

.

کاش میشد کنار زد این غبار غم انگیز غم را

.

قدِ تو به عشق نمیرسید غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد ، اما باز هم نرسید . .

.

دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود آواره کردی / نگاهت دور برگردان ندارد . . .

.

ﻣﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﭼﺮﺍﻣﻌﺮﻓﺖ ﻛﻢ ﺷﺪﻩ،ﺍﺧﻪ ﻫﻤﺶ ﺗﻮ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻮ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻩ! ﺑﺎ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺑﻪ ﻳﺎﺩﺗﻢ

.

بی سر و پایم سر وپایم توباش
مانده ی راهم ره و هادی تو باش
گر برهند عالم و آدم ز من آبر و عزّت و جاهم تو باش . . .

.

وقتى کسى نیست که به اون فکر کنى به آسمان بیندیش، چون در آسمان کسى هست که به تو فکر میکند

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا آذر ماه ۹۲

.

تو کتاب خوندم دروغ بده دیگه دروغ نگفتم،تو کتاب خوندم قهر بده دیگه قهر نکردم،تو کتاب خوندم رفیق بده دیگه کتاب نخوندم

.

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟ دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟ آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

.

خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه میسوزندونه خاکستر میشوند.

.

تو همزاد بهارانی که خوبی تو بوی عشق و بارانی که خوبی گمانم نسبتی با آب داری و یا از نسل بارانی که خوبی

.

آنچه می خواهیم نیستیم، آنچه هستیم نمی خواهیم، آن چه دوست داریم نداریم، آن چه داریم دوست نداریم.. اما عجیب است که هنوز زنده ایم و امیدوار!

.

پشت آن پنجره روبه افق ، پشت دروازه تردید و خیال ، لابه لای تن عریانی بید ، من دراندیشه آنم که تو را وقت دلتنگی خود دارم و بس….

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا آذر ماه ۹۲

.

نیا باران
زمین جای قشنگی نیست
من از اهل زمینم
خوب میدانم که گل درعقد زنبوراست ولی…….
سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست میدارد!!

.

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ، ناخوداگاه لبخندی روی لبانت می نشاند…
دوست دارم این لبخندهای بیگاه را
و این بعضی ها را……

.

دیروز تو گذشت،دیشب تو گذشت،امروز تو هم گذشت آیا میان این همه گذشت تو هم می گذری؟

.

محبت تو سکه است در قلک دل من ، بیرون نمی آیی مگر به قیمت شکستن!

.

چون که مقصود تویی ، منت ساقی نکشم شوق دیدار تو دارم غم باقی نکشم

.

یه نفر یه جایی یه وقتی تمام رویاش لبخند توست پس تو هم یه جایی یه وقتی با یک لبخند یادش کن

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا آذر ماه ۹۲

.

سلام کوچکترین و قشنگ ترین بهانه ایست که میشود بی بهانه آن را به هرکسی که دوستش داری ؛ هدیه کنی

.

دوست واقعی کسی است که دستان تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند

.

بیادتم! حتی اگرقرار باشد شبی بی چراغ درحسرت یافتنت تمام دنیا را قدم بزنم!

.

برای چشیدن طعم شیرین لحظه ها لبخندی کافیست…

.

پیمانی که در طوفان با خدا می بندی ، در آرامش فراموش نکن.

برچسب ها اس ام اس عاشقانه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 1,666
  • بازدید کلی : 8,318
  • کدهای اختصاصی