loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 62 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)
در حسرت آغوش تو هستم ، بغلم کن / از عطر بر و روی تو مستم ، بغلم کن
کی گفته که قراره دور از تو بمونم / من با احدی عهدنبستم ، بغلم کن///
**
**
**
اس ام اس عاشقانه
**
**
**
روزم با تو آغاز می شود ، شبم بی تو تمام نمی شود !
چه کنم ؟///
**
**
**
جملات عاشقانه
**
**
**
دلم ، یک مزرعه مى خواهد
یک “تو”
یک “من”
و گندم زارى طلایى رنگ
که هوایش آکنده با عطر نفسهاى تو باشد///
**
**
**
پیامک عاشقانه
**
**
**
یک مرد چه میخواهد ؟
دستی که بگیرد در دست
چتری که بگیرد بر دوش
یک همقدم عاشق
با او بشود مدهوش !///
**
**
**
اس ام اس جدید
**
**
**
من و تو
جمعه و شنبه بودیم!
هر چه قدر من به تو نزدیک بودم
تو از من دور بودی///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو
درگیر منی///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
سر و ته این حرفها را که بزنم
باز هم
تویی که در سرم
ته حرفها را میزنی///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف
و من از دور ببینم که پر از لبخند است
چشم و دنیا و دلت///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
آدم ها حق دارند آغوشی داشته باشند
که وقتی بغض داشت خفه شان می کرد بهش پناه ببرند
و ایمان داشته باشند تا وقتی که آنجا هستند دست هیچ غمی بهشان نمی رسد///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
بعضی ها حوصلشون که سر میره خیال میکنن دلشون تنگ شده !///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
بی تو سردم …
و چسبیده ام به لحافی که سالهاست گرمم نمی کند///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
آنچه ما آدم ها را از هم دور می کند زمان نیست ، زمانه است ، زودتر از کفش هایمان دوست عوض می کنیم !///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
مخاطب خاص باشی یا عام فرقی نمی کند ٬ من اول شخص مفردی هستم که عاشقت شده است///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
کجایی عاشق دروغین ؟ سپید شد تار مویی که میگفتی با دنیا قابل قیاس نیست///
**
**
**
||||||||||
**
**
**
بدون تو نه شعر می چسبد ، نه مرور خاطره ، نه قدم زدن زیر باران
من دلم آغوش می خواهد ! می فهمی ؟///
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 666
  • بازدید سال : 1,655
  • بازدید کلی : 8,307
  • کدهای اختصاصی