loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 61 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

 

خواستم عشقم رو برات پست کنم ولی پستچی گفت حجمش بیش از حد مجازه

.

شب که شد به آسمان نگاه کن ، اگه یه شهاب دیدی ، نپرس چرا فقط یه آرزو کن.
مطمئن باش آرزوت برآورده میشه چون من اینکارو کردم و بعدش تو رو پیدا کردم

.

عشق یعنی پاک بودن در فساد

آب ماندن در دمای انجماد

.

باران بهانه بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی

کاش نه کوچه انتهایی داشت نه باران بند می آمد

.

گر چه از دوری این فاصله ها مایوسم

از همین فاصله دور تو را میبوسم

.

تیشه و کلنگم را برداشته ام !!
تو فقط بگو کدام کوه….!

.

قسم به تین وعنکبوت به مرغ باغ ملکوت ازته دل برات بگم دنیافدای تارموت .

.

از عجایب عشق است که تنها همان آغوشی آرامت میکند که دلت را به درد آورده!

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.

دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، دوستی فهمیدن نگفتنی های کسی است که دوستش داری*

.

فقط گوشه چشمی ازنگاه خدا ، براى خوشبختی انسانها کافیست ، به نگاهش میسپارمت!

.

قاصدک!
شعر مرا از بر کن ، برو آن گوشه باغ ، سمت آن نرگس مست ، و بخوان در گوشش، و بگو باور کن، یک نفر یاد تو را دمى از دل نبرد…

.

من ناخدای عشقم مجنون آن دل تو. لنگرزده نگاهم امشب به ساحل تو

.

مهربانی تضمین لحظه هاست . برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتنت ندارم…..

.

تک تک لحظه های من همپای خاطرات توست خونه قلبم کوچیکه اما همش بیاد توست…..

.

فکرش نباش؛ مال کسی جز تو نیستم
دیگربفکرهمنفسی جزتو نیستم
عشق توخواست باتوعجینم کند که کرد
وقتی به عمق من برسی جز تو نیستم

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.

گرچه یوسف راعزیز مصر با دُرهم خرید
من تو را با نقد جان و دل خریدارم عزیز

.

عجب آن نیست که آهوی دلم صید تو شد عجب آن است که من عاشق صیاد شدم.

.

عکس از صورت ماهت توی قاب آسمونه که نمیذاره دل من غافل از یادت بمونه

.

میخواستم یه چیز خوب برات بفرستم که لبخندو رو لبات بنشونه ولی مامور پست بهم گفت از تو صندوق پست بیام بیرون

.

میشه برای چند لحظه چشماتو ببندی؟!
.
.
.
.
ممنون، متوجه شدی چقدر همه جا تاریک بود ؟ عزیزم زندگی منم بدون تو به همین تاریکیه

.

توی گلها رز من تویی ، توی الماسها کوه نور من تویی ، توی آسمان مهتاب من تویی ، توی آدما من تنها کسی هستم که قلبش تویی ، بخاطر اینه که تنها کسی که همیشه دلتنگشم تویی

.

آشنایی با تو بدست سرنوشت بود
دوستی با تو یه انتخاب بود
اما به دام عشقت افتادن کاملا خارج از کنترل بود

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.

گرم است ولی من کولر روشن نمیکنم چونکه میخواهم در گرمای عشقی که تو برایم افروختی بسوزم

.

برای شوق دیدنت، اگرچه ها نمی کنم هر آنچه با تو گفتم ام به جز وفا نمی کنم
اگر میان این جهان به هر کجا سفر کنی قسم به چشم نازه تو تو را رها نمیکنم.

.

کافرعشقم ولى از بت پرستان نیستم تا گلى مثل تو دارم محتاج گلستان نیستم.

.

با تو دل من پر از کبوتر شده است
حال من و شعرهام بهتر شده است
حالا تو منی و من تو هستم با تو
تنهایی من چند برابر شده است

.

انتهای دریا را برکه ها نمیفهمند
پس ببخش اگر گاهی گم میکنم نشانیت را…

.

گلم دور است و احوالش ندارم ، کسی خواهم که پیغامش رسانم
خداوندا به مرگم مهلتی ده ، که دیداری به دیدارش رسانم

.

هر وقت دلم برات تنگ میشه یه ستاره از آسمون می افته پایین.
بنابراین هر وقت به آسمون نگاه کردی دیدی تاریک و هیچ ستاره ای پیدا نکردی ، بدون همه اش تقصیر تو ، چون منوخیلی دلتنگ کردی

.

بالاترین درجه درک متقابل بین دو نفر زمانی حاصل میشه که دو طرف بدون بزبان آوردن یک کلمه منظور همدیگرو متوجه بشن.
این سطح از درک رو عشق هم میگن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 669
  • بازدید سال : 1,658
  • بازدید کلی : 8,310
  • کدهای اختصاصی