loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 41 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

 

دلتنگی فقط یک اسم مستعار است برای تمام حس هایی که اسمشان را نمی دانیم و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند

.

هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلی است ، که من کال ماندم و به تو نمیرسم

.

صبرکن سهراب!
گفته بودى قایقى خواهى ساخت . . .
قایقت جادارد؟!
من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم!!!

.

یکی بود یکی نبود. دل من تنگ تو بود. اس ام اس بهونه بود.فکر من یاد تو بود

.

امروز دوباره یادتو داغ دلم رو تازه کرد نبودنت کنار من غمهامو بی اندازه کرد

.

وقتی دلت تنگ شد وقتی چشات تر شد وقتی دیگه نبود کسی امید یا ی هم نفسی بدون ک اینجا هست کسی ک تو واسش همه کسی

.

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه

.

قصه اصحاب کهف یک شوخیست اینجا یک روز که بخوابى همه تو را از یاد میبرند…

.

دل من در پی یک واژه ی بی خاتمه بود اولین واژه که آمد نظرم ، یاد تو بود…

.

شب است و در به در کوچه هاى پر دردم، فقیر و خسته به دنبال گمشدم میگردم ، اسیر ظلمتم ، اى ماه پس کجا ماندى؟ من به اعتبار تو فانوس نیاوردم.

.

با پایان سال شروع به خانه تکانی کردم به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم نه غباری داشت نه کهنه شده بود. مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند

.

دلتنگی بد نیست , یادگاریست از آنهایی که دوستشان داریم و دورند

.

باز یادت میکنم تا که نگویی بی وفاست از تو دورم ولی این دل همیشه با شماست.

.

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه

.

تنهــــــــــا بودیم یکی تنهاترمون گذاشت و رفت…‬

.

گلها امضای خدا بر روى زمین هستند. تقدیم به توکه زیباترین امضاى خدایى….

.

آنقدر رسم وفا مرده که ترسم روزی مجنون گر زنده شود یادی ز لیلی نبرد.

.

به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یاد تو را از خاطرم نخواهد برد،حتی وجود فاصله ها…

.

غمگین و بیقرارم زخمی تر از بهارم وقتی تو را ندارم نفرین به هر چه دارم

.

با تو میمانم بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم زیرا فردا بیشتر از امروز دوستت خواهم داشت.

.

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه

.

ای دریغا چه گلی ریخت به خاک . چه بهاری پژمرد. چه دلی را افسورد.

.

احتیاج به مستى نیست!
یک استکان چاى هم دیوانه ام میکند وقتى میزبان چشمان تو باشم.

.

خط زدن بر من پایان من نیست آغاز بی لیاقتی توست

.

بهشت برین آسمانی گمشده من…
بودن با “تو”
در همین زمین خاکی ست.

.

شماره عوضی نبود …
صدا اشتباه نبود …
صدا همان صدا بود …
چیزی دیگر انگار عوض شده بود ….
چیزی شبیه دل …

.

هر انسان لبخندی از خداست;
تبریک به تو که زیباترین لبخند خدایی…

.

اینجا گرگها هم افسردگی مفرط گرفته اند ; به جای اینکه گوسفند بدزدند به نی چوپان گوش میدهند و گریه میکنند….. !

.

حرفامو باورکن بدجور گرفتارم / هم بغض بارونم هر لحظه می بارم / این بی قراری ها تقصیره چشماته / ای که نمی بینی تو قلب من جاااااته

.

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه

.

لاک پشت ها وقتی عاشق میشن تحمل درد عشق براشون راحت تره چون عشقشون یواش یواش ازشون دور میشه

.

دل من ==> پیش تو
عشق من ==> خنده تو
فکر من ==> چهره تو
امید من ==> نگاه تو
جون من ==> فدای تو

.

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد. نمی دانم نداشتنت سخت تر است؛ یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد!!

.

کاش حوله ای بودم آویزان به میخ ، تا هرروز صبح قبل از همه صورتت را می بوسیدم

.

گاهی سکوت علامت رضایت نیست
شاید کسی دارد خفه می شود پشت سنگینی یک بغض

.

تمنا دارم از آسمان آبی که اگه حتی قطره ای از خوشبختی بارید برای تو باشد….

.

خیلی وقته دیگه زندگی خوش نمیگذره …
فقط داره میگذره…

.

من نباشم دنیا یک من کم دارد! تو نباشى من یک دنیا کم دارم!

.

بین زمین و آسمون بر سر تو جنگ شده گفته بودم دلم برات تنگ شده.

.

شب و روز میبارم…
تو فقط رنگین کمان لحظه هایم باش!

.

من که به هیــــــچ دردی نمیخورم… .
این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند..!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,723
  • بازدید کلی : 8,375
  • کدهای اختصاصی