loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 38 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 



اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است
کودکانه پناه می برم به خلاصه ی دنیا


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



شیرینم ، تـقصـیر تـــو نیـست
حـتمـاً اشـتبـاه از فرشته ِ آرزوهـا بـوده
کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



نفس کشیدن را دوست دارم گاهی
گاهش را فقط تــــــــو می دانی

  

اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



دنیا تمام شود چه باک
دنیای من تویی که پیش از این ها تمامم شدی


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر
کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو
کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی برمی گردم


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



در قرن ما تعریف عشق گره خوردن تن هاست
نه پیوند قلب ها


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



گاهی آنقدر دلم هوایت را می کند
شک می کنم به اینکه
این دل مال من است یا تو


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



اینکه یه نفر بهت بگه مواظب خودت باش حس خوبی داره
اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه
نگران نباش من باهاتم


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



تمام حرف ها پشت سرت بود
به دنبالت الفبا را قدم زدم
تو حرف نداشتی


اس ام اس عاشقانه کوتاه
SMS ASHEGHANEH



گرمایی بودم همیشه ولی بین خودمان بماند
سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 1,680
  • بازدید کلی : 8,332
  • کدهای اختصاصی