loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 37 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

اس ام اس شبانه
sms shabane


اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است
 غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست


اس ام اس شبانه
sms shabane


بگذار خیال کنم \"دوستم داری \"
و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره ها باشم


اس ام اس شبانه
sms shabane


در این حریم شبانه ستم گرفته در این شب خوف و خاکستر که غم گرفته
رفیق فروزان روشن رهایی من ستاره‌ها را صدا بزن دلم گرفته

  

اس ام اس شبانه
sms shabane


در این شبهای سیاه ازغم ...
سپیدی عشق تو را می جویم
 اما دریغ از این پندار خام ..که در سیاهی سپیدی می جویم


اس ام اس شبانه
sms shabane


دیگران گر به وصال تو خوشند
 ما شب و روز به یک وعده ی دیدار تو خوشیم


اس ام اس شبانه
sms shabane

شبی از سوز گفتم قلم را
 بیا بنویس غم های دلم را
 قلم گفتا برو بیمار عاشق
 ندارم طاقت این بار غم را

اس ام اس شبانه
sms shabane


دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد
 به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد


اس ام اس شبانه
sms shabane

مگر آفتابی برآید امشب که دل ما ببرد !
ور نه این ظلمت شب ، دل ما را به سیاهی سپرد

اس ام اس شبانه
sms shabane

تو کار نداری شب و روز نداری خواب و خوراک نداری
 زندگی نداری یکسره تو قلب منی


اس ام اس شبانه
sms shabane


هر شب که انتظار تو را می برم به روز
شرمنده که بدون تو نفس می کشم هنوز

اس ام اس شبانه
sms shabane

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 1,720
  • بازدید کلی : 8,372
  • کدهای اختصاصی