loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 36 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

باغبانی بابت تنها گلم یک باغ داد ، خندیدم و گفتم: ای باغبان گر جهان را گل کنی حتی گلم را ندهم تو بو کنی.

.

قصه مهربانیت را به نسیم میسپارم تا عالمیان بدانند که تو مهربانترینی

.

٧٨٧٨٧٨٧٨٧٨
میدونی این یعنی چی؟ یعنی بالا بری پایین بیای دوستت دارم!

.

ازهواپیما به برج مراقبت در قلبت جا هست فرود بیام یا بازم دورت بگردم؟

.

نه مرا خواب به چشم نه مرا دل بدست
چشم و دل هر دو به دیدار تو آشفته و مست

.

اس ام اس عاشقانه

.

واسه دشت وسیع مهربونیات مترسک میشم تا هرگز کلاغای غم دوروبرت پیدا نشن

.

عده ای بزرگ زاده میشوند عده ای بزرگی را بدست می آورند وعده ای بزرگی را بدون آن که بخواهند با خود دارند مثل تو

.

من”ارگ بمم”،خشت به خشتم متلاشی..
تو “نقش جهانی” هر وجبت ترمه و کاشی…
در هر نفس این است دعایم: در زیر و بم خاطره آزرده نباشی…

.

شونه هام وقف سرت ، وقف تموم گریه هات
چشم من وقف نگات ، وقف تموم خنده هات
گوش من وقف صدات ، وقف تموم قصه هات
دل من وقف وفات ، وقف تموم غصه هات
عمرمن هدیه به تو ، وقف تمام لحظه هات…

.

اس ام اس عاشقانه

.

عزیز بودن زیباست و دوست داشتن هنر است اما به یاد عزیز بودن زیباترین هنر است.

.

ای عزیز به عزیزیت قسم ، عزیزانه عزیز میدارمت تا عزیز بمانی.

.

اونکه بعضیها رو خیلی عزیز میکنه شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه.

.

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم! خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم!!!

.

* اگر من شاعرم شعرم تو هستی
* اگر من عاشقم عشقم تو هستی
* اگر من یک کتاب کهنه هستم
* بدان زیباترین برگش تو هستی

.

اس ام اس عاشقانه

.

* وقتی ازم دوری شب نقطه چین میشه
* دیوار این خونه دیوار چین میشه
* وقتی ازم دوری از زندگی سیرم
* دنیا رو با قلبت اندازه می گیرم

.

تو ای زیباترین شعر خدایی
تو ای گلبرگ سرخ آشنایی
میان کوچه های قلب تارم
به دنبال تو میگردم کجایی؟

.

بعد از گرفتن دست هایت تمام دنیا را لمس میکنم ، تا شاید عشق ، به همه سرایت کند…

.

گفت فرق رویا با آرزو چیست؟
گفتم: آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی
گفت: من رویا هستم یا آرزو؟
گفتم: رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است

.

اس ام اس عاشقانه

تو صبح باش! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم!

.

راز عشق ورزیدن به هر چیز این است:
شاید روزی از دست برود…

.

بیا بلبل از این کوچه گذرکن / بزن چهچه رفیقان را خبر کن / اگرگفتند رفیقان در چه حالند / بگو درکنج دل چشم انتظارند…
بیادتم

.

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد ، جا برای من گنجشک زیاد است ولی ، به درختان خیابان تو عادت دارم.

.

اس ام اس عاشقانه

.

زمرگم هیچ نمیترسم اگر دنیا سرم ریزد از آن ترسم که بعد از مرک گلم دیگری بوید

.

زیباترین آرزوها تقدیم کسی که “زیبایی لحظه هایش آرزوی من است…

.

غریبانه ترین لحظات چشمهایم را به تو میبخشم تا به یکرنگی من شک نکنی

.

یادت هست یادم دادی به یادت باشم؟؟؟ حالا یادت باشه یادت نره به یادتم!!!

.

دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی
همیشه در خیالتم اگر چه بی خیالمی

.

تقدیم به آن نگاهى که تمام هستى و دلم فداى اوست ، طلایى ترین روزها ، ارزانى نگاه مهربانت و بغل بغل گل مریم پیشکش قلب مهربانت…

.

اس ام اس عاشقانه

.

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم

.

نمیزارم دلم دریایی باشه ، همیشه بنده ی تنهایی باشه ، دیگه عاشق نمیشم نازنینم ، تا وقتی عشق فقط رسوایی باشه

.

جغرافیای کوچک من بازوان توست کاش تنگ تر شود این سرزمین من…

.

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت باز آواره ی تنهایی و چاهم بکنی..

برچسب ها اس ام اس عاشقانه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 1,664
  • بازدید کلی : 8,316
  • کدهای اختصاصی