loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 36 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

 

دل…
این دوحرفی ساده گاه به اندازه یک دریا برایت بی تابی میکند

.

اس ام اس عشقولانه خفن

.

تک تک روزهایم را میسوزانم تا چراغی شود برای شبهای بی چراغت ای همنفس

.

بغض کن اما..نبار
خشک شو اما..نریز
دیر کن اما..بیا

.

سخت است از چشمان من چیزی بفهمی
چیزی از این باران پاییزی بفهمی
من دوستت درام ولی یادت بماند
دیگر نباید بیش از این چیزی بفهمی …

.

تو کیستی که من اینگونه بی تو بیتابم ؟
شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم
تو کیستی که من از موج هر محبت او
بسان قایق سرگشته روی گردابم …

.

توتنها دعای قشنگ منی مبادا کسی ازخدا بی خبر برای خودش آرزویت کند.

.

در اغوش خودم هستم، من خودم را در اغوش گرفته ام!
نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت اما وفادار وفادار…

.

دوستت خواهم داشت در سکوت … مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد …

.

نباشی ,
دلم که هیچ …
دنیا هم تنگ می شود …

.

اس ام اس عشقولانه خفن

.

مهربانیت را مرزى نیست یقین دارم فرشته اى قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده

.

عشق من قصه هات بودن واسه ما دوای درد / میمردن اخرش همه ادمای بد / با جدایی تو منم میشم ادم بده / بیا خوبی کن و بد بودنو یادم نده…

.

صد سال بعد از مــــــــــرگ من *
 گر بشکافی قــــــــــــــــــبر من *
 خواهی شنید از قلـــــــــــــب من * 
دوستت دارم دوســـــــــــــت من*

.

بى تو با بیگانگى و سکوت میمیرم!
انتظار: گم کردن توست!
غربت: غم دورى تو!
اضطراب: درد بى تو ماندن!
و غم: داغ بى تو زیستن!

.

بیهوده تحریمم نکن
من ایرانی ام
برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد…

.

پرسید :چون دوستم داری بهم نیاز داری،یا چون بهم نیاز داری دوستم داری؟
گفتم:چون دوستت دارو بی نیاز ترینم.
بی دلیل دوستت دارم…

.

تو یه روز سرد برفی با دلم مثل پرنده لب حوض کنار نرده هرچی گشتم
جای گرمی بهتراز قلب تو ندیدم میشه دوستم داشته باشی؟ آخه بیرون خیلی سرده.

.

تو…
عزیز خواهی ماند حتی اگر سختی راه نگاهت را از من دور کند…
و در یادم خواهی ماند حتی اگر مدت ها طنین نفست به گوشم نرسد…
دوستت دارم…

.

اس ام اس عشقولانه خفن

.

نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه / که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه

.

من بدون تو یعنی یک مرداب .. می‌رسم به تیرگی یک خواب

بگو این تاریکی‌ها با ما نیست .. روزی درمیاد از پشت ابرا مهتاب

.

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من . . .

.

عشق تنها چیزی است که فاعل خود را از پای در میاورد !

.

درعمق آرزوی من است که دروجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک “یاد”

.

قلب من سکونتگاه کسانی است که دوستشان دارم
حتی در سرزمین های دور

.

وقتی تو نیستی همه نیستن نه که نیستن هستن ولی مثل تو نیستن

.

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟
تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی..
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

.

در وصالم گر نهانیست چون نگاهت روز شد بر سردلم، یا نباشد قایقی دریا و دستان سینه خواهد شد، تا قسم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 657
  • بازدید سال : 1,646
  • بازدید کلی : 8,298
  • کدهای اختصاصی