loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 34 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

من غریبه دیروزم.اشنای امروز و فراموش شده ی فردا پس در اشنایی امروز مینگرمت تا در فراموشی فردا یادم کنی
دوستت دارم

.

وقتی از دوریه تو زانو هایم را به آغوش کشیده بودم تو برای آغوش دیگری زانو زده بودی…

.

درغریبی آه کشیدم هیچ کس یادم نکرد، درقفس افتادم صیاد آزادم نکرد، من نخواهم ازقفس صیاد آزادم کند، دوست دارم درغریبی دوستی یادم کند.

.

خدایا کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری

.

هیچ میدانی ؟
تا تو در آغـوش من گل نکنی‌
این بهار ، بهار نمی‌‌شود. .

.

عاشق بارونی ولی وقتی بارون میاد چتر رو سرت میگیری میگی عاشق برفی ولی از یه گوله برفی می ترسی میگی عاشق پرنده ای ولی اونو تو قفس می کنی انتظار داری نترسم وقتی میگی عاشقتم؟؟

.

پیامک عاشقانه و دلتنگی

.

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو
آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو . . .

.

آدم ها عادت می کنند ! به هر چیزی ! حتی به خنجر هایی که از پشت می خورند !

.

سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند
هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست .

.

سالها کاغذ های زیادی را خط خطی کردم و فقط خط کشدم و کشیدم و کشیدم تا تمام دنیاییم را خط خطی کردم انقدر بیریخت شده است که نگو، دفتر مقشهای شبم.

.

برو ای خوب من، هم بغض دریاشو ، خداحافظ
برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ
تو را با من نمی خواهم که “ما” معنا کنم دیگر
برو با یک “من” دیگر بمان “ما” شو، خداحافظ . .

.

یا تو ارزش دوست داشتنو نداری یا که قلبم مثل تو بی انصافه!

.

جاگذاشته ام دلی
هرکه یافت
مژدگانی اش تمام “ زندگی ام” . . .

.

غم من تنها شکست یک اعتماد آهنیست که بر سرم خراب شده است و من تنها باید لبخند بزنم که او از من نرنجد!

.

پیامک عاشقانه و دلتنگی

.

عشق تصمیم نیست ، یک احساس است
اگر ما میتونستیم تصمیم بگیریم که چه کسی را دوست داشته باشیم
بعد از آن یک زندگی بسیار ساده و معمولی داریم
و از زندگی عاشقانه و جادویی سهمی نمیبریم . . .

.

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !

.

یه بار دیگه میپرسم راس راسی باید جدا شیم؟ یادته اشک تو افتاد روی سیم گرم گیتار؟ منم انگار مثل اشکت از چشات افتاده بودم یه جوری دلت میلرزید پس دیگه نکردم اصرار.

.

گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا / ماه من ، در چشم عاشق آب هست و خواب نیست

.

دل…
این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند….

.

آبی باش مانند آسمان! تا عمری ب هوای تو سر ب هوا باشم….!

.

هرصبح که خورشید سر از خاک برآرد – دیوانه دلم، حسرت دیدار تو دارد.

.

پیامک عاشقانه و دلتنگی

.

من که به هیچ دردی نمیخورم . . . . . . . این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند!

.

کتاب آغوشت
سوره ی لب هایت
آیه ی بوسه هایت
آنچنان پای بندم به این کیش
که هزار شیطان نمی توانند
لحظه ای
ذره ای
ایمانم را سست کنند . . .

.

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست! لحن بعضیها؛ زمستونیه!

.

کاش میشد همچو آواز یه “دوره گرد” زندگى را یکبار دیگر دوره کرد

.

ببار بارون که گیج و داغونم ببار که دیگه نمیتونم واسش گریه بریده امونم…

.

توی آیینه ها صدات کردم نبودی باز خودم رو گم کردم / جاده همسفر نبود،بیمار دیدار / انگاری کلام ماست خدانگهدار…

.

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد وابستگی ام را به تو باور کردم . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 667
  • بازدید سال : 1,656
  • بازدید کلی : 8,308
  • کدهای اختصاصی