loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 32 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .

.

قانون آخرنیوتون: زمین اصلا جاذبه ندارد ، سیب ها به عشق تو می افتند…

.

مــن می نویسم و تـــــــــو نـــــمی خوانی ! امـــــــــــا مخاطب که تو باشی … مدیـــــــونم اگر ننــــــــویسم

.

قرار بود وقت دلتنگی هام پیام بدم،یادم رفت بگم هر ثانیه دلتنگتم.

.

خوشبختی را در همین لحظه باور کن. لحظه ای که دلی به یاد توست…

.

دوست داشتن ساده ست باور کردنش سخته 
تو ساده باورکن که من سخت دوستت دارم

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

.

گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه بی وفاییت رنجیدم / گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم

.

اگه سرت راروی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید قلب من طاقت اینهمه خوشبختی را ندارد

.

من ندانم که کی ام / من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگیم!!

.

سلام به تو دلبرک. دلم برات زده لک. چه با پیام چه با تک. بیادتم عسلک

.

پا برهنه دوستت دارم تا نگی ریگی به کفشته !

.

تنها داروئی که ۲ خاصیت داره چشم های قشنگ توست . که هم آرومم میکنه هم داغون ….!

.

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو / نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو …

.

در این جهان هیچ نفرتی با نفرت فروکش نمیکند تنها عشق و مهر است که نفرت را محو میکند.

.

تعجب نکن اگر شعر تازه ای برای تو نمی نویسم !
هیچ مدادی، وقتی خیس میشود … نمی نویسد . .

.

داره برف میاد،به آسمون نگاه کن هر وقت برف سیاه بارید بهم خبر بده،اون موقع من دیگه دوستت ندارم

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

.

آشیانه کوچکش را نگاه طوفانی تو از هم گسست…
حالا میلرزد در سرما , گنجشک کوچک و بی پناه دلم…

.

بیا بازی کنیم ،تو چشم بذار… و من . . . سیر تماشایت میکنم !

.

در من زمستانی ست طولانی، بـــــــهار باش … ببین چگونه برایت میمیرم…. !

.

بگذار این مردم هر چه دل شان می خواهد، بگویند ، تو خورشید منی … حتی اگر از پشت کــــوه آمده باشی !

.

گفتی اگر خـــــدا بخواهد روزی همدیگر را خواهیم دید…..! … اما کافیست خودت بخواهی… آنوقت هر روز تو را خواهم دید….!

.

با تــو من همیشه برنده ام ! دستهایم را چه عاشقانه گرفته ای ….. یادم تو را فراموش !

.

گناه من نیست که بعد از < تو > . < او > آمد تقسیر قوانین دستوری است !!!

.

مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی بند نمی اید دوست داشتنت…

.

اگه فروختمت ناراحت نشی، چون هرکسی از یه راهی پول درمیاره ؛ منم ازگل فروشی

.

فاصله دورت نمی کن…!!در خوب ترین جای جهان جای داری…!! جایی که…دست هیچکس به تو نمی رسد..؟! دلم…

.

ستاره ها هیچگاه از خاطر آسمان نمیروند، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره

.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

.

با تو بودن برایم عادتی ساخت که بی توبودن را هرگز نتوانم

.

به من گفت: چون دوستم داری به من نیاز داری یا چون به من نیاز داری دوستم داری؟
گفتم: چون تو رو دوست دارم بی نیازترینم.

.

آغوشت غاری است که وسوسه میکنه همه را برای پیامبرشدن

.

در آرزوهایت مــــرا جا کن
چون من در زیباترین دعاهایم تو را به یاد دارم

.

من از اعدام نمیترسم. نه از چوبش، نه از دارش. من از پایان بى دیدار میترسم.

.

نگین الماس منی / ستاره قلب منی
تو موج احساس منی / همیشه در قلب منی

.

به یادت بودم حتی در شهر قریب
مردمان را مثل تو می دیدم در انجا
به یادت بودم

.

روشن ترین روزها در انتظارت خواهد بود. چون من آفتاب را برایت آرزو کردم .

.

فاصله خط عابر پیاده ندارد ، دست مرا بگیر و از آن رد کن ، قرار دیدار ما هر نیمه شب ، خیالت که نمی گذارد بخوابم

.

دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که من از آوارگی بی تو بودن میترسم.

.

تکرار همه چیز تو دنیاخسته کننده است، اما تو مثل نفسی، تکرارت تضمین زندگی است

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,707
  • بازدید کلی : 8,359
  • کدهای اختصاصی