loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 31 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



چهار فصل که حرفه
فصل پنجمی هست به نام هوای تو


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



کف بینی نکن
دستی که به سویت دراز شده
طالعش تویی


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



لحظه‌ های با تو بودن
از عمرم حساب نمی شوند

  

اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



تمام درخت های انگور جهان از چشم های تو آب می خورند


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



دلم خیابانی می خواهد
هزار طرفه به سوی تو

اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



همه می گن عشق یعنی
دوست داشتن
اما من می گم
یکی مثل تو داشتن


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



یه چیزی هست به اسم آغوش
لامصب دوای هر دردیه


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم
به شرطی که دست دیگرم را تو بگیری


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق
وقتی مبتلایت شدم
خود را از یاد بردم


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



معجزه کردی
به جای اشاره نگاه کردی
به جای دریا دل من شکافته شد


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 1,704
  • بازدید کلی : 8,356
  • کدهای اختصاصی