loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 36 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

کاش میشد لبخندها را قاب کرد مثل نامه سوی هم پرتاب کرد کاش میشد عشق را تقسیم کرد مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

.
باران می بارد .به حرمت کداممان نمی دانم..! من همین قدر می دانم : باران صدای پای اجابت است.. خدا ناز می خرد نیاز کن…

.

دوست داشتم اشک بودم درون چشمانت متولد میشدم روی گونهایت زندگی میکردم و زیر پایت میمردم تا بدانی چقدر دوستت دارم

.

تا همیشه میخواهمت پس رفتنت آغاز ویرانی ست…حرفش را مزن

.

میشه , نمیشه , میخوای , نمیخوای , بشه , نشه , بخوای , نخوای دوستت دارم و بیادتم

.

امروز دستم را گرفتی و تمام دنیای من کف دستان تو جا ماند…

.

اس ام اس عشقی شدید

.

کابوس نبودی که رهایت بکنم ، ازخاطر عشق جدایت بکنم. آنقدرعزیزی که دلم میخواهد ، هرچیز که دارم فدایت بکنم

.

گاهی باید خلوت کسی را شکست تا بداند به یادش هستی…

.

پرانتز باز (دوستت دارم…
پرانتز را نبستم بگذار این حقیقت تا ابد جریان یابد

.

باران تکراری نمیشود هروقت بیاید دوست داشتنیست…
توبرای من بارانی

.

درتمام زندگی عشق تو ، سرمایه ی وجودم بود
خواستن تو همیشه ، سخنانی از سجودم بود. . .

.

چقدردر نظرت کوچکم! اما قلبی بزرگتر از مشت کوچکم دارم چرا که در قلبم عشق تو جا گرفته است.

.

در تکرار لحظه های زندگی تو بهترین تکرار بودن های منی

.

اتل متل باقالی مثل خودم باهالی یه بوس برات میفرستم با طعم پرتقالی

.

بین ما اگه خار باشه
یه عالمه کوه باشه
یه دنیا راه باشه
بازم واسم عزیزی

.

اس ام اس عشقی شدید

.

بـــا قلبـــی ازعـــشق
بـــا خطــی ازحریر محبت
بـر روی یک برگ کهنه از یــاس
مـــینویسم : دوستـــت دارم

.

کاش میدانستی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد به رسم سپاس نوشتم که بدانی عزیزی

.

گلهای بهشت سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت / یک باغ پرازگلای نرگس / تقدیم به قلب مهربانت.

.

تـو به احساستــــ بیامـــوز نفـــس نکشـــد هـــوای دل ها آلــودستــــ اینجـــا فاصـ ـ ـ ـله ی یکــــ عشـــق تا عشـــق بعدیــــ یکــــ نـ ـ ـخ سیگـ ـ ـار استـــــ !

.

این روزها حرمت نان از قلب بیشتر است……نان را میبوسند و قلب را میشکنند…

.

عشق یعنی اونی که اگه صد دفعه هم ناراحتش کنی هربار میگه این دفعه آخریه که می بخشمت و با اخم میاد توی بغل

.

اگه عشقت کورم کنه مهم نیست ، حس بودنت قشنگ تر از دیدن دنیاست…

.

می گن عاشقا عشقشون رو خوشگل می بینن این دفعه که دیدمت خلی خوشگل شده بودی نمی دونم هر دفعه تو خوشگل تر میشی یا من عاشق تر

.

تو مرجانی * تو در جانی * تو مروارید غلطانی * اگر قلبم صدف باشد * میان آن تو پنهانی

.

فاصله دورت نمی کند…!!!
درخوب ترین جای جهان جای داری..!!
جایی که…
دست هیچ کس به تو نمی رسد..؟ …
دلم…

.

اس ام اس عشقی شدید

.

میدونى فرق تو باکبوتر چیه؟ اون ازقشنگیش اسیرمیشه تو با قشنگیت اسیرمیکنى

.

از اداره کشاورزی مزاحمت میشم لطفأ به محبتی که تو دلم کاشتی رسیدگی کن.

.

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم / و دائمأ جواب کوچکی از تو مسئلت دارم / هزار بار از سر این بیت رد شدی اما / یک بار بلند نخواندی که “دوستت دارم”

.

پیامک میدهم اکنون برایت
به قربان دو چشمان سیاهت
بده اس ام اسی تا شاد گردم
دلم کرده کنون خیلی هوایت.

.

اگه عشقم حقیره ، اگه جسمم کویره ، اگه همیشه تنهام ، اگه خالیه دستام ، برای تو یکی عاشق ترین عاشق دنیام.

.

از طرف اونیکه تنهاست تنها امده ، تنها میره ، تنهات نمیذاره و تنها یه آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نذارى.

.

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یک لحظه دیدنش به جان میخرم…

.

گفتمش نقاش را نقشی بکش از معرفت…
با قلم نقش تو را با وسعت دریا کشید..

.

وای از روزی که خدا بخواهد جانم را بگیرد! من چگونه تو را به او بدهم؟!

.

من ۳ تا ستاره را دوست دارم:
۱٫یک ستاره پر بوسه که دلم بى تو نپوسه
۲٫ستاره پرامید واسه هرکس که تو را دید
۳٫ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1,713
  • بازدید کلی : 8,365
  • کدهای اختصاصی