loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 27 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

درمقابل تقدیرخدا ، چون کودکی ۱ساله باش که وقتی او را به هوا می اندازی ، میخندد !
چون ایمان دارد که تو او راخواهی گرفت

.

دلها سنگه ، دنیا بی رنگه ، این جوری به گوشیت نگاه نکن دلم برات تنگه!

.

با همیم مثل حباب تو آسمون رها…
باشیم تا آخر رفتن کنار هم ، فاصله نگیری که میشکنه دلم ، نبضم ترانه توست.

.

سلام اى دوست گاه بیگاه در دفترچه خاطرات دلت یاد دلى کن که گاه بیگاه بیاد توست

.

ای مهربانم، از ین پس هر شب سراغت را از ماه می گیرم و هر روز به خورشید می سپارمت تا مبادا به سایه ی غم گرفتار شوی .

.

مترسک گفت ای گندم تو گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده اى بودم که از ترس من از گرسنگى مرد

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

به کوتاهی لحظات باهم بودن منگر
به وسعت لحظه هایی نگاه کن که بیادت هستم!

.

اگه شکلات بودى شیرین ترین بودى،اگه عروسک بودىزیباترین بودى،اگه ستاره بودىدرخشان ترین بودى و حالا که دوست منى عزیزترینى.

.

شاید قانون دنیا همین باشد… تو صاحب آرزویى هستى که شیرینى تعبیرش از آن دیگریست!

.

دعا برای زندگی همیشه بود عبادتم ، معنی عشق و آرزو دچار بودنه بهم ، باشی که ظاهر منی باشی که راحتم ، دوباره تکرار نکن اینهمه جدایی رو ، به چشم عاشقم برای ترک عادتم.

.

خاطره ها را حبس میکنم تا شاید راهى براى رهایى از خویش پیدا کنم

.

آن لحظه که فکرش را نمیکنی ، کسی در دوردستها خاطره خوبیهایت را ورق میزند…

.

هر وقت تنها شدى ، بدون خدا همه رو بیرون کرده که : ” خودت باشى و خودش… “

.

بیا عشق را گدایى کنیم گدا شدن به در دوست هم لذتى آتشین دارد!

.

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو…
نفسم..؟
همنفسم.؟
هرنفسم”فدای تو….؟؟

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

دوستی گلی است که فقط دردلهای پاک و بی آلایش می روید و تو مفهوم آن گلی

.

شاید من بهتر می دانم که چرا بشر تنها حیوانی است که می خندد . تنها انسان است که به شدت رنج می برد و مجبور است خنده را بیافریند. نیچه

.

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم: تا گل من هست ، زندگی باید کرد.

.

رفیق بی وفا را کمتر ز دشمن نمیدانم * شوم قربان آن دشمن که بویى از وفا دارد

.

قدر آدمهایی که دوستتان دارند را ؛ بیشتر از چیزهایی که دوستشان دارید بدانید…

.

“شادی” پروانه ای است که هر چه تقلا کنی نمی توانی آن را شکارکنی،بایدآرام باشی تا روی شانه ات بنشیند، شانه هایت پر از پروانه‎.‎

.

تو از موسی پیامبرتری، به جای اشاره … نگاه کردی …
به جای دریا … دلِ من شکافته شد

.

خــوب ِ مــن ، همین جا درون شعرهایم بمان تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛ من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

.

مهربانی گلی است که فقط در دلهای پاک می روید وتو مفهوم آن گلی

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

زندگی با صدا شروع میشه ، بی صدا تموم میشه!
عشق با ترس شروع میشه ، با اشک تموم میشه!
دوستی هرجایی میتونه شروع بشه اما هیچ جا تموم نمیشه!

.

دل‌ من محکمه ایست
که به من می‌گوید:
همه را دوست بدار،
به همه خوبی‌ کن،
و اگر بد دیدی،
دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن

.

هیچ وقت نگو به آخر خط رسیدی، همیشه به یاد بیاور معلمت را که آخر خط می گفت: نقطه سر خط!!!

.

صرف فعل دوست داشتن بسیار سخت است
حالش کاملا اخبارى ست
آینده اش هم شرطى

.

در دایره قسمت روزگار ؛ ما فقط نقطه پرگاریم

.

ما را ز برای خود نمیخواهد کـــــس …. ما را همه از برای خود میخواهند

برچسب ها اس ام اس عاشقانه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 1,693
  • بازدید کلی : 8,345
  • کدهای اختصاصی