loading...
اس ام اس
عاشقانه
Amir بازدید : 37 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 

چقدر سخته دلتنگ صدایی باشی که قول دادی هیچوقت دیگه مزاحمش نشی !

LOVE***LOVE***LOVE

تو چه میفهمی از روزگارم ؟ از دلتنگیم ؟
گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم ، میفهمی فقط خوابت را ؟؟؟

LOVE***LOVE***LOVE

دلتنگیم را برای تو با مداد کودکیم مینویسم که هیچ گاه دروغ نمی گوید . . .

LOVE***LOVE***LOVE

هرگاه دلتنگ شدم یادت ارامم کرد،و هروقت یادت کردم دلتنگ شدم…

LOVE***LOVE***LOVE

چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای! از این فاصله تو، حتی صدایم را نمی شنوی چه برسد به دلتنگی! میخواهمت ولی
دوری... خیلی خیلی دور ! نه دستم به دستانت میرسد ، نه چشمانم به نگاهت...

LOVE***LOVE***LOVE

ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺗﻨﮓِ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ
ﺧﻮﺩِ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺵ ﺑﮕﺬﺭﺩ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ
ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﺩ...
ﺗﻮ ﺩﻟﺖ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ...
ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ

LOVE***LOVE***LOVE

وقتی تو نیستی
چقدر دل تنگ می شوم
گاهی خیلی زیاد
و این دلتنگی می بردم تا ترس
یک ترس دائمی
که نکند این دلتنگی ها همیشگی بشود

LOVE***LOVE***LOVE

گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
ساده میگویم
برگرد
دلتنگم

LOVE***LOVE***LOVE

درطول یک سیگار...
رویای یک دیدار...
اینجا سکوت محض...
دلتنگی بسیار...
بهت و فراموشی...
فکر هم آغوشی...
خاکستر و تکرار...
در طول یک سیگار

LOVE***LOVE***LOVE

این پیام تقدیم به کسے که دیدن لبخندش پایان همه ے دلتنگے هاے دنیاست...

LOVE***LOVE***LOVE

دلتنگیهایم را به بند می کشم شاید روزی لایق گریبانت شوند ...

LOVE***LOVE***LOVE

دلتنگى چیست؟
یادگارى از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند.

LOVE***LOVE***LOVE

یه عالم حس دلتنگی
ب سمت پنجره میره
صدایی داره انگار
سکوت رو از کوچه میگیره
دروغ نیس آره میشناسم
صدای حرکت پاتو
دارم از کوجه میگیرم
نسیم عطر موهاتو

LOVE***LOVE***LOVE

دلخوری هایم ، دلتنگی هایم و تمام اشکهایم بماند برای بعد
تنها به من بگو با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت ؟

LOVE***LOVE***LOVE

ایمان می آورم به دوستی و صداقت قاصدک! روزهاست که، صدایم را شنید…
نگاهم را خواند..
محبتم را
فهمید..
غصه هایم راگریست..
خوشی هایم را خندید..
و همه شان را رساند به دور دستهای خاکستری! این روزها، بیشتر از
همیشه، قاصدک را میخوانم! و "تو" امروز هرچه قاصدک دیدی، جز پیام دلتنگی های من چیزی از او نخواهی شنید…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 674
  • بازدید سال : 1,663
  • بازدید کلی : 8,315
  • کدهای اختصاصی